jueves, octubre 15, 2009
jade.beyond good and evil
Aquesta il·lustració és un regal-encàrrec pel meu més millor amic (és la protagonista del videojoc Beyond good and evil).
Ens veiem a la Red Iris! :3
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario