viernes, mayo 11, 2007

Libros








Aquesta nit vull oferir una petita galeria de llibres. Són només una part de la meva colecció, però es poden considerar els meus favorits. Els seus autors no tenen res a veure els uns amb els altres, però per mi comparteixen un factor comú: la qualitat de les seves obres, la seva originalitat i el seu talent innegable. Espero que tothom els pugui disfrutar tan com jo.
A continuació cito els noms del il·lustradors per ordre de fotografies:
François Roca
Elena Odriozola
Shaun Tan
Claire Wendling (el seu llibre no és un conte com la resta, és un llibre d'esbossos)
Shaun Tan

Esta noche quiero ofrecer una pequeña galería de libros. Nada más son una parte de mi colección, pero se les puede considerar mis favoritos. Sus autores no tiene nada que ver unos con otros, pero para mi comparten un factor común: la cualidad de sus obras, su originalidad y su talento innegable. Espero que todo el mundo pueda disfrutarlos tanto como yo.
A continuación cito el nombre de los ilustradores por orden de fotografías:
François Roca
Elena Odriozola
Shaun Tan
Claire Wendling ( su libro no es de cuentos como los demás, es un libro de esbozos)
Shaun Tan

No hay comentarios: